Podporujeme vzdělávání - pohled očima našich zaměstnanců

Vzdělání je základním stavebním kamenem všech životních úspěchů. Nejen, že pomáhá v osobním rozvoji daného člověka, ale má pozitivním dopad na jeho pracovní život. Společnost Tapiko s.r.o. si je vědoma potřeby stalého vzdělávání a pro zaměstnance pořádá řadu školení.

Zaměstnanci tyto aktivity vítají a váží si nabízených programů zaměřených na vzdělávání. Někteří z nich se rozhodli podělit se svými zkušenostmi. 

Děkujeme za osobní pohledy a texty rádi uveřejňujeme.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Image

Už skoro rok pracuji z domu pro společnost Tapiko. To, že je pro mne jako osobu zdravotně postiženou, tahle práce přímo požehnáním, je jasná věc. Mohu si práci přizpůsobit svému tempu a svým potřebám. A zároveň mi firma umožňuje neustrnout v jednom bodě a dále se vědomostně rozvíjet. A to je pro mě bonus k nezaplacení.

Vždycky mě bavilo studovat a seznamovat se s novými informacemi, poznávat, co svět nabízí. V tomto směru je tahle práce pro mě jak dělaná na míru. Když přišla nabídka firemního školení v Praze, bylo to pro mě jasný „wow“. Rozsáhlé letní školení se spoustou témat a podrobností, vztahujících se k práci v on-line prostředí, se nikdy neztratí. Právě naopak. Takové vědomosti člověk využije jak ke svému, tak klientovu prospěchu.

Tapiko vše zajistilo bezvadně. Potřeby každého zaměstnance vzali v potaz a připravili pro nás školící, ubytovací i stravovací prostředí, kde se budeme cítit nanejvýš pohodlně a bez problémů budeme moci vstřebávat nové vědomosti.

I když jsem se na školení strašně moc těšila, zákon schválnosti zafungoval, můj zdravotní stav zareagoval na extrémně horké léto a bylo po „výletu“. Nezbylo než popřát kolegům, ať si školení užijí i za mne.

A já se jen politovala, že zůstanu odkázaná na samostudium a „výzvědy“ od kolegů. Jak mi ale spadla čelist, když pár dní po ukončení celého školícího programu, dorazilo školení za mnou přímo domů. Tapiko opravdu myslelo na nás na všechny a celé školení zdokumentovalo na videozáznamy.

Takže i my „uvěznění doma“ jsme si mohli udělat pohodlíčko a školení absolvovat formou pro nás přijatelnou. Prezentace a videa jsem zhltla jedním dechem. A že pro mě mělo obrovský přínos, to dnes vidím zcela jasně. Zejména vědomosti získané z prezentací o SEO a copywritingu mě posunuly zas o kousek dál. A za to patří všem, kteří pro nás tohle báječné školení chystali, velké poděkování.        

Martina

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Image

Jmenuji se Petr K. a jsem zaměstnán ve společnosti Tapiko s.r.o.  prvním rokem, pořádané školení jsem proto přivítal. Hned mi bylo jasné, že celý tým usiluje o co nejkvalitnější služby pro naše klienty a o to, vést komunikaci v přátelském duchu, pokud je to možné.

 Ačkoliv je každý člen našeho týmu jiný, někdo dokáže hovořit s klientem dlouhé minuty,  jiní mají za partnera raději své PC,  možná proto, že počítač na rozdíl  od lidí neklade aktivně otázky.

Otázky - tedy stavební kameny každé kvalitní dohody, je potřeba nejen pochopit a srozumitelně zodpovědět, ale nejlépe i odhadnout kam s nimi klient směřuje, případně čeho se obává a tyto obavy ihned řešit.

Naše společnost se správně rozhodla, že každý správce webových stránek by měl znát své klienty, jejich potřeby a umět pomoci naplňovat stanovené cíle, což se neobejde bez aktivní komunikace  správce -> klient.

Přístup je to na českém trhu originální a funguje, přeci jen je rozdíl, pokud jako klient své přání sdělujete na globální helpdesk, nebo jej konzultujete přímo s Vaším správcem, tedy osobou odpovědnou za jeho uskutečnění.

 Z výše uvedených důvodů jsem asi nejvíce uvítal blok "jak na srozumitelnou komunikaci s klientem". Díky tomuto školení již vím, jak se přiblížit tomu nejskrytějšímu přání či potřebě našich klientů.

Petr K.